Translate

środa, 30 maja 2012

Jeśli chcecie wiedzieć:)

Jestem dziewczyną z wielką wyobraźnią, moją pasją jest czytanie książek. Kiedy to robię tak jakby uciekam od rzeczywistości i od codziennych problemów, dlatego też postanowiłam zarazić was moją miłością.
Na blogu znajdziecie recenzje książek, opowiadania, nowości ze świata książek.
Jestem nastolatką, lubię książki różnego rodzaju ale na recenzję Romeo i Julii itd, nie liczcie.
Wybaczcie mi również pewne błędy gramatyczne i ogólnie "pisemnicze" w moich opowiadaniach. Ale mam nadzieję że historie was zaciekawią.
Mój styl? Lekko mroczny ale z humorem, bardziej o nastolatkach ale dorośli też się pojawiają.
Bye, kochani:*

2 komentarze:

lum pisze...

Proszę wybrać innego oceniające. Lumaris z www.szczere-i-sprawiedliwe.blogspot.com

Biscuit pisze...

Tez baaardzo lubię czytać książki :).
Tylko mam nadzieje, ze w przyszłych postach będziesz więcej uwagi poświęcała własnie tej gramatyce i INTERPUNKCJI :). Proszę, nie ignoruj zasad pisowni, o wiele milej czyta się poprawnie napisane teksty.
Powodzenia!